Ångest..

Tja bloggen..
Vaknade typ nyss, eller för 10 minuter sen, och det roliga är, jag gick o la mej runt halv 1-1 igår natt och sov så här länge..
Igår skrev jag inget, men hände inte så mycket, sov inte alls igår, låg och vred mig i sängen, sen runt 6, blev det bara " fuck it, jag drar och fiskar " sen fiskade jag tills kl 10 kanske, var hemma åt frukost och sånt, drack kaffe, sen ja ut och fiska igen, haha, sen drog jag ut med Met lite, vi var och softade hos Sandra med Cilla, Mysigt..

Men får se vad som händer idag fan? har ni något förslag? jag tror intervjun kommer upp idag!


iaf, här är Ison & Fille's Nya Video !


Ison & Fille ft Birgit Bidder - Ikväll Är Vi Kungar !





Och slänger upp en ny låt Med Fonky Fresh, B-Raz ( Hans Lillebror ) & RMK - När man var barn!

Högerklicka, spara mål som



Vi Hörs ! peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0