Folk går loss på Särgelstorg i Stockholm, Hyllar MJ med Dans !

Så jävla coolt!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

va inte du så anti-michael och postade upp texter där det stod att han skulle smältas ner så att man skulle göra om honom till lego och barnen skulle leka med honom osv osv. Och nu så lägger du upp en låt och en video där man hyllar michael. Varför gör du det ?för att först leka rolig och sen följa med strömmen eller? känns lite som dubbelmoral....pinnsamt

2009-07-13 @ 16:52:16
Postat av: Timmy

Jag gillar fortfarande inte Michael, men jag blev rörd av talen folk höll om honom, och jag tyckte låten var bra, och tycker att det är coolt att folk gör sånna saker som att dansa mitt på Särgelstorg, man ska inte dömma ett helt fotbolls lag pga en spelare! Ciao

2009-07-13 @ 18:38:39
URL: http://timmyp.blogg.se/
Postat av: cilla

Grymmast!!! Bounce e bäst

2009-07-13 @ 22:55:09
URL: http://cillamartensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0