God Morgon Sverige * Fågel Kvitter *

G'Mornin. Gick och la mig rätt tidigt igår faktiskt, låg och kollade på " Natt på Museét (?) 2 . faktiskt en soft film, men somnade ganska snabbt. Har vridit och vänt mig i sängen idag, varför vet jag inte. Så har inte sovit så bra.
Ska strax ta en skön dusch, äta lite, chillanza lite sedan röra mej mot jobbet till damp-ungarna.
Vid 8 ikväll när jag slutar, beger jag mig mot Balsby, ska sova där i 2 nätter i think, komma ifrån lite, ta mig tid att fiska, ta ett natt dopp, och bara vara för mig själv.

Har bara bloggat några dagar, men så här har statistiken sett ut.
Dag
  1. 220 Besökare
  2. 272 Besökare
  3. 167 Besökare? Wadup folks, ni kan inte bara sluta läsa haha.
Får se hur många jag har idag. Jag bloggar lite mer när jag kommer hem, Men först ska jag lägga upp lite " smarta " roliga citat ifrån min gamla klass kompis, nämner inget namn men ni kommer nog få er ett skratt..

En dag så stod vi på skolgården, jag tog en cigg efter maten då kommer en lastbil som det stod " Schenker " på, då hör man min kompis..


Kompis - Sheeeeeeeeeeeeeeeeeeeet WOOOOOW.
Jag - Hah, ?
Kompis - Vad ska skolan med så mycket socker till?
Jag - Vaa ? :S
Kompis - Ja ser du inte? det står ju " Schooocker "
Jag - * Dör av Skratt *
Kompis - Säkert allt jävla kaffe ni dricker.



Kompis - Mannen, fan vad jag längtar till Vintra lovet!



Kompis - Titta Timmy, jag har skallat mig! ( Han hade snaggat sig )



Kompis - Eeee, efter vi ätit jag ska dra till han Kroaten.
Jag - Vilken Kroat? Jaksa?
Kompis - Nejnej, han Kroaten här på skolan
Jag - Vilken jävla kroat?
Kompis - ooooh Du e så trög, han som tar väck frånvaro!!!???
Jag - Kuratorn?
Kompis - Jaa, det jag säger ju.



Och den roligaste av dom alla.

Han jävlades med en annan kompis, sen min andra kompis fick tag på honom och typ tar ett grepp med hans arm.

Kompis - Det är lugnt, ta min arm hur du vill, jag är Alban jag är gjord utav stål!!

Min andra Kompis trycker till lite hårdare

Kompis - AJJJJJ AJJJJ SLÄPP, PLAST PLAST PLAST SLÄPP










hahahha, kanske kommer lite fler godingar när jag kommer på några nya!

Ska röra mej mot duschen nu, ha det bra bloggen

Timmy

Kommentarer
Postat av: haha

hahahahahaha, kroaten hahahahaha

2009-07-15 @ 14:10:52
Postat av: my

hahaha i dessa konversationerna så verkar du så smart, men så är det ju inte riktigt eller hur timmmy? hahaha.. kanske DU som sagt allt det där..... :D <3

2009-07-15 @ 14:35:50
URL: http://trickme.devote.se/
Postat av: sr

HAHAHHAHAHAHAHA så roliga

2009-07-15 @ 16:57:32
Postat av: Timmy

haha ja han är rolig :D



My - Jo faktiskt så är jag fett smart, och det borde du veta vid det hära laget :) <3

2009-07-15 @ 23:28:53
URL: http://timmyp.blogg.se/
Postat av: ANONYM ;)

Ashkan:Killar, ni vet sånt gräs dom röker på Tvn och sånt,

Resten: jaa??

Ashkan: tar man de från gräsmattan?

HAHAHAHA!

2009-07-18 @ 18:47:39
Postat av: Egzona

hahahah vilken ball alban :P

2009-07-22 @ 22:10:59
URL: http://shxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0