God Morgon.

Tja bloggen, vaknade för typ 40 minuter sen, ska jobba klockan 3 så måste nog ta något att äta strax..känner mig riktigt seg fast att jag har sovit typ 12 timmar.
Ska iaf jobba från 15:00 - 20:00 på Tullen, en skate hall här i Kristianstad för er som inte vet, Kidsen är galna där!!
Ska göra lite nudlar nu, sen ta en dusch och bege mig mot jobbet, vi hörs ikväll!

Känns som att jag kommer se ut så här idag på jobbet.




hahaha !!!

men iaf, här är en jävligt smart låt faktiskt, och tycker videon är SKIT cool!!


Zacke ft Movits - Spela Mig På Radion.




Hörs ikväll, kommentera gärna om det är något speciellt ni vill se på bloggen !

Fridens / T


Kommentarer
Postat av: nicolina

hej:D varför lägger du inte upp kristianstad rapmusik som din polare gramos,sadiq,malsor,burim,hajdoor o sånt, eller varför gör ni inte en blogg tillsammans där ni alla skriver, det hade vatt intressant :D

2009-07-14 @ 15:15:23
Postat av: Timmy

Hej Nicolina, jo det kan ju vara en tanke, lägga upp lite gamla " klassiker " haha.

Ska ge dig lite bloggar här.



Metrobloggen.se/GramozMK

Metrobloggen.se/Sadiiq

Metrobloggen.se/Malsorey



Burim vet jag faktiskt inte ifall han har någon blogg, han är inte online just nu, men kan kolla upp det. Och Hajdoor rappar inte mer, och bloggar inte heller..



Men tror inte det funkat så bra att alla bloggat på samma blogg, hade nog blivit rörigt..men hoppas du fortästter läsa här! Ha en bra dag / t

2009-07-14 @ 20:26:02
URL: http://timmyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0