har framtiden i sikte, och framtiden kan ingen stoppa..

Tja!
Ja idag har dagen gått förbi och blivit kväll/natt, vaknade runt 1-2 nångång, gick upp tog en kopp kaffe och satte mej på balkongen och tog en morgoncigg.
Sen softade jag lite vid datorn, skrev klart lite projekt, skulle egentligen spelat in idag men så blev inte fallet. Sen drog jag och Met till hammars Pizzeria och käkade, eyad vad händer?

Sen så stack jag ut på näsby lite, för Mahmud, Samatar, Allan, Roy & Fiton grillade så satte mig där lite och chillade, och vi bestämde oss för att fiska kl 7 !!!! Imorgon.

Ni som känner mig vet att jag har lite svårt för att vakna haha så får se hur det går med det, men tror det ska gå bra.
Denna videon får en på fett bra humör, tycker ni ska spana in!

Ison & Fille - Jag Skrattar Idag, låten är tagen från deras album som kommer snart(?) haha. men iallfall fet låt..





Fridens / t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0