Hemkommen...

Tjenixen bloggen. Kom hem för en stund sen. Dagen har faktiskt varit fett soft, kidsen på " Tullen " är fett chill, crazy småskitar. Har jag 500 besökare om dagen inom en vecka, så lovar jag er att testa åka skateboard ner för en ramp och filma det, kommer nog slå ihjäl mig lite halvt. Men kidsen där är sköna, satt och snackade med dom lite, kollade när dom skejtade, duktiga som fan fast att dom är mellan 11-15 år.
Senare mot kvällen mot Malsor förbi, vi satt och snackade lite om framtidsplaner med musiken och sånt, han hade några feta idér.

iaf, vill ni se en ny Video? Skön låt som fan !

Mohammed Ali ft Danjah - Jag Lever För Det Här!






Ska ta något att äta nu, skriver mer senare ikväll!! ska se om jag kan hitta någon fet låt på min dator som jag kan lägga upp !!

Fridens / t

Kommentarer
Postat av: Malsor

Skönaste bloggen!

2009-07-15 @ 15:43:28
URL: http://www.myspace.com/malsorey
Postat av: Timmy

Tack bror :)

2009-07-15 @ 23:30:06
URL: http://timmyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0