nej jag tänker inte..

Först och främst tänker jag inte be om ursäkt för detta är min 1000:e blogg, och för det andra, jag kommer nog inte äns blogga på heltid, men jag ska ge det ett försök till.

IAF. Heter Timmy, fyller 20 snart, bor i Kristianstad, gör musik på fritiden, jobbar på en fritidsgård.
Ja finns nog inte så mycket mer att säga.

Min musik finns på: www.myspace.com/temythadon

Och här på bloggen om ni har tur, kommer ni att hitta lite ny musik både från underground artister och kändare och hit och dit, bla bla bla bla. Skit i .

Kolla in Ketes Blogg
Den albanska blondin bella!

okej



Peace



Kommentarer
Postat av: Manne

Mina öron blöder när jag lyssnar på din musik. Fyfan. Skaffa jävligt mycket bättre flow. Fyfan...igen.

2009-07-12 @ 17:58:03
Postat av: Timmy!

awweee gulligt sagt, tack! (L)

2009-07-12 @ 18:02:58
URL: http://timmyp.blogg.se/
Postat av: Kete!

"manne" släng dig i väggen va fan vet du om musik, snacka inte om min granne ;)

2009-07-12 @ 18:05:18
URL: http://ketelicious.blogg.se/
Postat av: Manne

Vad jag kan om musik? Med tanke på att jag lyssnar på det mesta från metal till hiphop så kan jag tänka mig att jag kan mer än vad ni två gör tillsammans i alla fall. Jag kan avgöra vad som är bra och vad som är dåligt. Tyvärr så finns det väldigt få bra rappare från Sverige. Som du nog räknat ut är du inte en av dem. Timbuktu, Henry Bowers, Avsmak, Preacher...det är fina grejer det. Men ja, alla kan vi bli bättre. Kanske till och med du. Fast jag är rädd att det kanske är lite sent för det.

2009-07-12 @ 19:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0