now Michael, maybe they can leave you alone..

Tja bloggen..Jag kom faktiskt upp i morse, kanske pågrund av att nån kom med idén att man var en " horunge " om man inte var där prick 7 och imed jag bor en sekund ifrån så är det rätt jobbigt att komma försent. Men iaf, så kom 3 st försent, 2 stycken kom 10 minuter försent cirka, den andra kom 2 timmar, haha!.
När vi kom fram till dit vi skulle fiska, så var där ett feting getingbo, så det tog cirka en halvtimme innan vi kom förbi det, eller ja iaf Mahmud & Allan, kanske pg.a Allan kastade stenar på getingboet så dom kom ut hela tiden, men iaf..

Vi fiskade och vi fick inte ett skit, det började ös regna, vi var hungriga, trötta så vi begav oss hemåt, 4 st på en moppe och en som cyklade som höll i. Har skit ont i mina ben just nu.

Så kom hem för en liten stund sen, tog en kopp kaffe, några mackor och ska snart ta en dusch. Hade 220 st som läst igår, skit kul :) och redan idag har jag haft 50 så bara fortsätt läsa.
Jag kommer nog blogga lite mer senare, men just nu orkar jag inte..
Ska lägga upp en jävligt soft låt jag hittade igår. Det är 2 snubbar ifrån sverige, ena rappar på svenska den andra sjunger på engelska, det är en hyllning till The King of Pop, MJ!

Ni hittar låten här.
http://www.speedyshare.com/150112142.html


Och här är även ett video klipp på mig när jag var i studion för längesen och testade spela in en vers från en ny låt..






Uppdaterar mer senare, hoppas ni har det bra!

1 / t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0