oh herre jesus..

shit, vaknade precis!! inte för att jag brukar vakna tidigare men ändå fan. Igår natt var det kaos, det ÖS regnade, så var tvungen att gå och stänga balkong fönsterna så det inte blev en pool där. Sen åskade det som fan också, hela mitt fönster skakade, saknade en viss person i sängen under dom hära omständigheterna.
Idag vetifan vad som händer, Big smsade mej idag ifrån Makedonien blev helt glad fan, Han sa att han hade det bra och så. Skönt att höra!

Nej nu tänkte jag städa rummet lite grann, har inte sett mitt golv på 3 månader eller något.


Slänger upp 2 live videos med Kartellen när dom körde live på Hultsfred







Del 1


Del 2

Samt en intervju efteråt med " Kakan "


Lorentz Och M.Sakarias Gör Mayhem Live !!

Och avslutar med när Ludacris hyllar MJ på Hultsfred !


Ska dra nu people, Vi hörs !

Frid

Kommentarer
Postat av: danne

di leva är väl ändå sveriges MJ?

2009-07-18 @ 16:52:41
Postat av: danne

eller?

2009-07-18 @ 16:53:15
URL: http://impleo.blogg.se/
Postat av: wan-x

haha ''ingen gäng grejj eller ngt sånt!'' suuuuuure man (;

2009-07-24 @ 12:22:08
Postat av: Anonym

haha inte sett mitt golv på tre månader ;DD

2009-08-01 @ 01:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0