Shuuu Hejsan!

Har bestämt mig, det kommer bli intervjuer med Rappare os.v. och kommer fortsätta lägga upp videos och nya låtar som alltid, så fortsätt kolla in..

Idag har varit en seg dag, bara varit hemma typ, eller nej har varit i balsby en stund, hjälpte till och fixade med huset imed hela skiten byggs om, sen hjälpte jag mamma att laga mat. Och sen drog jag hem, och har bara softat här :) skönt på något sätt, men ändå tråkigt.

Ska lägga upp en gullig bild, från när Met och kete var på mitt jobb!
En riktigt underbar tjej faktiskt, har nog aldrig sett henne utan ett leende på läpparna.
Läs hennes blogg :)  här!



Jag och skönaste grannen :)

Måste bara tipsa, lad..KÖP menar jag, veronica Maggios skiva, riktigt duktig är hon, underbar röst!
Men lägger upp en liten Remix på hennes låt " Stoppa Mig " Som är tillsammans med Sam-E ifrån gruppen Medina.

Sen lägger jag upp en låt med Lilleman från hans senaste skiva " Helt Tankad "  Låten heter " När man var liten " och gästas av JaQe som lägger en dundervers!!!

Ni hittar låtarna här !  



Ska sova gott folk ! G'night!








Kommentarer
Postat av: Anonym

aww du är så söt min älsklingsgranne ! (L)

2009-07-18 @ 03:36:11
URL: http://ketelicious.blogg.se/
Postat av: N A T A L I E tävling i min blogg pågår nu!

Va med i min tävling och vinn ett presentkort på H&M laddat med 150 kronor! :)



http://natalierolin.blogg.se/2009/july/tavling.html#comment

2009-07-18 @ 04:06:13
URL: http://natalierolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0