Tänkte vara snäll och bjuda på en skön spotify playlist :)

Yes, där är allt ifrån svensk hiphop till lite soft mysig musik.
Hoppas där är något som gillas, Mina personliga favoriter är.

Henok Achido ft Sophia Somajo - Pusher
Damien Rice - 9 Crimes
Damien Rice - Amie ( Live )
Eminem - Beautiful
Ironik - Stay With Me ( Acoustic Version )
Lorentz & M.Sakarias ft. Marit Bergman - På Drift.
Mohammed Ali - Ta Dig Genom Dan
Stor - Där Ni Ser Mig ( Kör svartskalle )
Stor ft Adam Tensta & Danjah - Stockholms Natt
Stor ft Gigo ( X.O ), Allyawan, J-Son, Glaciuz & Danjah - Göteborgs Natt
Promoe - Imperiet
Petter ft Fille - Soptipps Värld
Blink 182 - Stay Togheter For The Kids
Blues - Under Ytan
Advance Patrol - Mitt X


Och många många många fler!

Hoppas ni gillar!

Om detta gillas, kommer jag lägga upp en skön lista i veckan.

http://open.spotify.com/user/timmymk/playlist/56uSSpx7zmoy4lcR727BrI

saknar du inte mig, så har du aldrig älskat mig.


Fridens / T




Kommentarer
Postat av: markus

tjaa vart finns dina låtar så man kan lyssna på ?:)

2009-07-19 @ 13:41:49
Postat av: Timmy

Tjena, du kan hitta dom på, www.myspace.com/temythadon eller www.swedish-rap.info.se !

2009-07-20 @ 16:31:38
URL: http://timmyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0