godmorgon sunshine..

Tjenixen tjenare, vaknade precis, sitter här med en stor kopp kaffe och en cigg, försöker pigga till.
Blev väckt först av min gulleplutt Ekram som undrade ifall jag var vaken.." Ja nu är jag det "
Sen DIREKT efter ringde Sanela från göteborg och meddelade att dom skulle hit nästa helg och hälsa på, trevligt trevligt! :) Idag tänkte jag dra till min mamma en runda, vara där och umgås sen blir det nånting ikväll, vad vet jag inte riktigt än.

Denna låten är så jävla skön, tryck på namnet så kommer den upp i spotify direkt tror jag.
Melissa Horn – Lät du henne komma närmre


Ska lägga mig i badkaret en stund, uppdaterar mer lite senare!


Kommentarer
Postat av: Sanela

Hahha tänker inte be om förlåtelse för att jag väckte dej apa ! :)

2009-10-10 @ 17:16:54
URL: http://caanaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0